Uvijeti poslovanja | Međimurka BS

Uvijeti poslovanja

Svi kupci u web trgovini www.medjimurka-bs.hr s narudžbom prihvačaju i potvrđuju uvjete poslovanja Međimurke BS. Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Europske Unije. Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvača uvjete poslovanja, što se potvrđuje narudžbom artikala. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika. Ukoliko niste suglasni sa uvjetima bilo u cijelosti ili djelomično, molimo da nas o tome obavijestite pismenim putem prije potvrde narudžbe na info@medjimurka-bs.hr.

Cijene su izražene u kunama (sa PDV-om) i vrijede do isteka zaliha. Slike i opisi proizvoda su pripremljeni na način da kupcu točno prenose sve karakteristike proizvoda te se obnavljaju i dodaju ažurno. Svi proizvodi se isporučuju sa jamstvenim listovima, uputama i ostalom dokumentacijom predviđenom zakonom.

Unatoč velikoj pažnji moguče su greške u tekstu i slikama proizvoda a u tom slučaju mjerodavan je navod naših zaduženih zaposlenika za web shop u prodajnom centru u Čakovcu.

 

Narudžba proizvoda

 

Proizvode možete naručiti preko web trgovine, maila, telefona, faxa ili u našim trgovinama. Nakon zaprimanja narudžbe šaljemo Vam ponudu po kojoj možete izvršiti uplatu. Ponuđena ponuda se odnosi na gotovinsko ili virmansko plaćanje u punom iznosu.

Zadržavamo pravo da slike i specifikacije proizvoda nisu 100% identične.

Proizvodi iz web trgovine naručuju se putem interneta slijedeći jednostavne upute kako bi ispunili sve potrebne podatke te na kraju potvrdili narudžbu. Pri kupnji na našoj web trgovini kupac može u svakom trenutku prije konačne potvrde odustati od kupovine te se po koracima vratiti na početni katalog proizvoda.

Postupak narudžbe se ostvaruje u 4 jednostavna koraka:

  1. dodati izabrane proizvode u košaricu
  2. prijava korisnika
  3. Postupak narudžbe:
    • Adresa isporuke
    • Način isporuke
    • Način plačanja
    • Potvrda

Kada je postupak narudžbe potvrđen, na Vaš mail poslat ćemo potvrdu o zaprimanju narudžbe. U slučaju da potvrdu ne primite molimo da nas kontaktirate na info@medjimurka-bs.hr.

 

Rokovi isporuke

 

Po izvršenoj uplati naručenu robu koju imamo na stanju predajemo na dostavu u roku od 24 sata, a najkasnije u roku od 3 radna dana. Robu koju nemamo na stanju potrebno je čekati 3-45 radnih dana. Ukoliko zbog nekog razloga nismo u mogućnosti izvršiti isporuku naručene robe biti ćete obaviješteni u najkraćem roku te Vam eventualno ponuditi istu robu drugog proizvođača ili sličnu robu drugog proizvođača istih karakteristika, koju možete a i ne morate prihvatiti.

U slučaju ne mogućnosti isporuke proizvoda i ne prihvaćanja zamjenskog proizvoda izvršiti ćemo Vam povrat novaca. U roku od 45 radnih dana narudžbu nije moguće stornirati, ali ako iz nekog razloga nismo u mogućnosti isporučiti naručenu robu unutar tih 45 radnih dana, tada je po isteku tih 45 dana moguće odustati od narudžbe i dobiti povrat novaca. Novac se vraća beskamatno i na način na koji je uplaćen u roku od najkasnije 7 radnih dana. Isto tako ukoliko kupac ne podigne robu u roku od 45 dana od obavijesti o dospijeću zaključuje se da je kupac odustao od kupnje te se ista roba daje na daljnju prodaju bez povrata novca.

Reklamacije

 

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: isporuka robe koja nije naručena isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu. Prilikom preuzimanja robe trebate provjeriti točnu vrijednost, količinu i neoštećenost isporučene robe. Svi proizvodi moraju biti u originalnoj tvorničkoj ambalaži neotvarani i neoštećeni. Svojim potpisom kod preuzimanja robe potvrđujete točnost isporuke te preuzimanje proizvoda i popratne dokumentacije (računa,deklaracije,garancije, uputstva..).

Ako je oštećenje prouzročeno prilikom transporta takav proizvod reklamirajte kod dostavne službe, a u svakom slučaju obavijestite i nas. Kod preuzimanja robe od dostavljača, molimo da odmah uz njegovo prisustvo prekontrolirate kvalitetu i kvantitetu pošiljke i u slučaju vidljivih nedostataka odmah reklamirate dostavu i načinite zapisnik, jer dostavne službe Vaš potpis tretiraju kao: “vlastoručnim potpisom potvrđujete da ste pošiljku zaprimili u ispravnom stanju….” tako da pravo na naknadnu reklamaciju na dostavu nemate!

Ukoliko je nedostatak posljedica tvorničke greške isporučiti ćemo Vam novi proizvod bez ikakvih dodatnih troškova u najkraćem mogućem roku. Ukoliko je oštećenje nastalo nepravilnim korištenjem ili rukovanjem s vaše strane, troškove zamjene, dostave i ostale manipulativne troškove snosite u cijelosti. U slučaju da roba ima vidljive greške, robu možete reklamirati u roku od 7 dana od dana kupnje u tvorničkoj ambalaži i uz predočenje računa, osim robe koja je oštećena nepravilnim korištenjem ili rukovanjem.

 

Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)

 

Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s Međimurkom BS za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Međimurke BS te izvršenim plaćanjem od strane krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora o kupoprodaji između Međimurke BS i kupca.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Pin It on Pinterest